Manoa's ocean

Welcome :)

Sexual by Neiked 和訳

口ずさめない!(笑)でも大好きな曲❤️ なんかリピートしちゃう。intoxicatedって感じだね。 直訳しちゃっても微妙だから、雰囲気をくみとって訳してみました。Hope you enjoy it!

 

 

You got that thing that I been looking for

あなたは私が求めてたものを持ってた


Been running around for so long

長い間走り回って探してたけど


Now I caught you, I won't let you go

やっと捕まえたの もう離さない


You got that thing that I been looking for

あなたは私がずっと探してた人で


And you got a heart full of gold

美しく輝く心を持ってた


And that's really turning me on

あなたのせいで私の何かが外れちゃった


You are, you are, you are, you are, you are

あなたこそが


Everything that I dreamed of,

私が夢見てた人

 

now I can paint our picture

もう未来が想像できるわ


You are, you are, you are, you are, you are

あなただけが


Making my life much greener, yeah yes

私の生活を潤わせてくれるの


Just say you feel the way that I feel

私みたいに感じてるって言って


I'm feeling sexual, so we should be sexual

感じてるの だから私たち、わかるよね?


Just say you feel the way that I feel

感じてるんでしょ 言ってみて


I'm feeling sexual, so we should be sexual

私はそうなの どうすればいいかわかるはずよ


You got something that I ain't seen before

予想を超えてくるあなた


You've opened a million doors

たくさんの扉を開いてきたんだね


All I can say is I adore you

あなたが愛しいとしか言えないわ


You got something that I ain't seen before

今までの人とはちょっと違うあなた


Hold me cause baby, I'm yours

抱きしめて もう私はあなたのものなんだから


Oh, I can't wait until we get home

家に着くまでなんて待てないわ


You are, you are, you are, you are, you are

あなたこそ


Everything that I dreamed of,

私が夢見てた人

 

now I can paint our picture

未来だって想像できるわ


You are, you are, you are, you are, you are

あなただけが


Making my life much greener,

私の毎日を潤してくれるの

 

so I wanna say, yeah

もう叫びたい気分


Just say you feel the way that I feel

私みたいに感じてるって言って


I'm feeling sexual, so we should be sexual

いま感じてるの だから私たち…わかるよね?


Just say you feel the way that I feel

言って 感じてるんでしょ


I'm feeling sexual, so we should be sexual

感じてるの あなたならわかってるはず


I don't know what you done,

あなたが何したかなんてわからないけど

 

but I can't get enough

満足できないの


Cause you give me that rush,

あなたがくれたこの衝動

 

I don't want it to stop

止めるわけにはいかないの


Just say you feel the way that I feel

私みたいに感じてるって言って


I'm feeling sexual, we should be sexual

いま感じてるの だから、わかるでしょ


Just say you feel the way that I feel

言っていいのよ 感じてるんだよね


I'm feeling sexual, we should be sexual

私はそうなの だから...

 

この歌の続きはみなさんにお任せします(#^.^#)(笑)この曲本当に美しいなあ…本能を美しく歌ってるって感じ。虹色のうつくしい世界を作ったピンク色の神様のビートってこんなリズムなんじゃないかなあって思った。

 

よかったらインスタとユーチューブ両方フォローしてくれれば
私からの愛が溢れ出すのと、みんなに留学中の様子シェアできるかなと思います!
両方が嫌なら、インスタだけでも(笑)フォローしてみてね:)
 
instagram : @iammanapie
youtube    : Joy Olivia